Znowu są problemy z przesyłkami w paczkomatach. Kobieta zastała rozerwaną paczkę
Mieszkanka Wilanowa poszła odebrać swoje przesyłki. Była zaskoczona tym, co zastała w paczkomacie.
Opisała problem w internetowej grupie społecznościowej.
- Drodzy Sąsiedzi, odebrałam właśnie swoje przesyłki z paczkomatu Inpost WAW53M przy szlabanie obok Biedronki. Miałam 5 swoich paczek, a odebrałam 6. Moja piąta paczka została okradziona ( rozerwana koperta i brak zawartości), a zamiast jej mam czyjś zwrot. Podaje nr zwrotu i proszę o kontakt. Nr czyjegoś zwrotu 300 180 175. Końcówka nr tel 8 765.
Sąsiedzi poradzili jej, aby bezzwłocznie skontaktowała się z firmą kurierską i zgłosiła jej problem. Coraz częściej zdarzają się problemy z przesyłkami ulokowanymi w paczkomatach. Na grupach społecznościowych coraz częściej zwracają się osoby, które w szufladzie zamiast swoją paczkę, znalazły paczkę kogoś innego. Coraz więcej osób zgłasza również kradzieże przesyłek. O niektórych przypadkach pisaliśmy na łamach ewarszawa.pl, jak również o pomyłkach, do których dochodziło w paczkomacie na Pradze.
W takich przypadkach zawsze należy skontaktować się z infolinią firmy kurierskiej, która z reguły stara się pomóc swoim klientom odzyskać utracone paczki. Inpost przyjmuje reklamacja drogą mailową, listownie, lub telefonicznie na numer infolinii 722 444 000 lub 746 600 000.