W Biedronce przy Garażowej sprzedawane jest zepsute mięso?
Interia.pl opisuje poważne zaniedbania w sklepie Biedronka przy ul. Garażowej w Warszawie, które mogą zagrażać zdrowiu klientów.
Wedle relacji portalu, sklep od miesięcy oferuje przeterminowane i zepsute mięso, mimo wcześniejszych interwencji klientów. Skargi klientów dotyczą również brudnych i cuchnących chłodni oraz złych warunków przechowywania żywności. Personel ma ignorować te problemy, a sytuacja ma powtarzać się cyklicznie.
Do sprawy odniosło się Biuro Prasowe sieci Biedronka - "z pełną powagą i rzetelnością podeszliśmy do Pana zgłoszenia w sprawie sklepu przy ul. Garażowej w Warszawie. Od razu po Pana zgłoszeniu zarządziłem szczegółową kontrolę sklepu, w której również brałem udział. Efekty tej kontroli wykazały, że istnieją w tym sklepie obszary wymagające wprowadzenia działań naprawczych. Jednym z elementów tych działań jest zlecenie wyspecjalizowanej firmie czyszczenia chłodziarek pod ciśnieniem oraz kontrola techniczna urządzeń i ewentualne prace serwisowe. W wyniku dotychczasowej kontroli nie udało się stwierdzić, na jakim etapie logistyki mogło dojść do ewentualnego przerwania ciągu chłodniczego, co spowodowało szybsze psucie się mięsa. W tej sprawie zleciliśmy kontrolę do Działu Jakości naszej sieci, która prześledzi każdy etap drogi produktów mięsnych od producenta do sklepu przy ul. Garażowej. Jest mi niezmiernie przykro, z powodu zaistniałej sytuacji, jednocześnie obiecuję, że obejmę sklep przy Garażowej ściślejszym osobistym nadzorem, tak aby wprowadzane zmiany na lepsze, były zmianami trwałymi". - zapewnił autora tekstu Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny Biedronki.